Veelgestelde vragen over facturatie

Hieronder vindt u de antwoorden op de veelgestelde vragen over facturen van ArboNed. Conform onze algemene voorwaarden ontvangt u deze factuur 1 maand voor de nieuwe ingangstermijn.

Ik heb een factuur ontvangen. Waar is deze voor?

Een uitleg van de bedragen op de factuur ziet u op de bijlage. Het overzicht van uw facturen vindt u in de werkgeversportal Vandaag onder Werkgever Info / Facturatie. Heeft u geen verzuimabonnement bij ArboNed, dus geen toegang tot Vandaag? Neem dan contact op via 030 – 299 61 11 of info@arboned.nl. U krijgt de factuur omdat ArboNed voor u of uw werknemer activiteiten heeft uitgevoerd. Ook krijgt u een factuur waarop uw abonnementskosten per werknemer in rekening worden gebracht.

Ik wil een kopie factuur opvragen. Waar kan ik die vinden?

Facturen worden opgeslagen in uw account van de werkgeversportal Vandaag. De facturen vindt u onder Werkgever Info / Facturatie. Heeft u geen verzuimabonnement bij ArboNed, dus geen toegang tot Vandaag? Neem dan contact met ons op via 030 – 299 61 11 of info@arboned.nl.

Het aantal werknemers op de factuur klopt niet. Hoe pas ik dit aan? 

  • Registreert u niet uw volledige werknemersbestand, maar enkel de medewerkers die zich hebben ziekgemeld?

Dan kunt u het werknemersaantal wijzigen via onze verzuimportal Vandaag. 

Dit doet u als volgt:

1. Log in op Vandaag

2. Ga naar: Werkgever info | Contractstructuur | Toevoegen

3. Stuur een bevestiging naar info@arboned.nl, zodra u de wijziging in Vandaag heeft doorgevoerd. 

Heeft u nog geen inlog account voor Vandaag? Klik hier om een account aan te vragen. 

  • Staat uw volledige werknemersbestand in Vandaag geregistreerd?

U kunt werknemers in- en uit dienst melden via onze verzuimportal Vandaag. 

Dit doet u als volgt

1. Log in op Vandaag

2. Uit dienst melden: Werknemers | Naam openen (2x klikken) | Aanstellingsgegevens | Uit dienst

3. In dienst melden: Werknemers | Linksonder toevoegen 

Stuur een bevestiging naar info@arboned.nl, zodra u de wijziging in Vandaag heeft doorgevoerd. 

Heeft u nog geen inlog account voor Vandaag? Klik hier om een account aan te vragen. 

Ik ontvang een factuur van ArboNed terwijl ik mijn contract heb opgezegd.

Heeft u ten onrechte een factuur van ArboNed ontvangen, neem dan contact op met ArboNed via 030 – 299 61 11 of info@arboned.nl

Hoe vind ik mijn factuur in de portal Vandaag?

U kunt uw facturen inzien in onze verzuimportal Vandaag. 

Dit doet u als volgt:

  • Log in op Vandaag
  • Ga naar: Werkgever Info | Facturatie 

Heeft u nog geen inlog account voor Vandaag? Klik hier om een account aan te vragen. 

Er staat een verkeerde contactpersoon of adres op mijn factuur.

U kunt uw adresgegevens of contactgegevens wijzigen via onze verzuimportal Vandaag. 

Dit doet u als volgt:

1. Log in op Vandaag

2. Ga naar: Werkgever Info | Basisgegevens | Werkgever wijzigen 

3. Heeft u nog geen inlog account voor Vandaag? Klik hier om een account aan te vragen. 

Ik wil de bedrijfsnaam wijzigen die op de factuur staat vermeld.

Een bedrijfsnaam wijzigen kan uitsluitend met een recent uittreksel KvK. U kunt dit verzoek met het uittreksel mailen naar info@arboned.nl onder vermelding van uw debiteuren-of contractnummer. Heeft u een overeenkomst met ArboNed in combinatie met een verzuimverzekering? Dan moet u de wijziging via uw verzekeraar doorgeven. 

Hoe kan ik mijn digitale factuur betalen?

We zien uw betaling graag binnen de aangegeven betaaltermijn na de factuurdatum tegemoet. Momenteel bieden we nog geen aanvullende elektronische betaalmogelijkheden aan. U kunt ons wel machtigen om via een SEPA-incasso uw facturen te incasseren.

Hoe kan ik mij aanmelden voor automatische incasso?

Kiezen voor een automatische incasso biedt voordelen. U hoeft geen betalingen meer in te plannen en uw factuur wordt tijdig voldaan. Om uw onderneming aan te melden voor automatische incasso vult u het SEPA-formulier in. Het formulier kunt u opsturen naar:

ArboNed

T.a.v. afdeling Bedrijfsbureau

Antwoordnummer 9300

3500 ZC Utrecht

Ik heb een aanmaning ontvangen, bij wie kan ik daarvoor terecht?

Heeft u een aanmaning ontvangen, neem dan contact op met de afdeling Debiteurenbeheer – debiteurenbeheer@arboned.nl via 030 - 299 61 77.

Ik heb een creditfactuur ontvangen.

Indien u een bedrag bij ons tegoed heeft en dit wilt laten uitbetalen, verzoeken wij u een e-mail te sturen met vermelding van uw IBAN-nummer en debiteurennummer naar: info@arboned.nl.