Extra

  • Vooraf inzicht in uw arbokosten
  • Maximale zekerheid
  • Kosten voor de meeste activiteiten zijn gedekt.
  • Heeft u advies nodig?

    Neem contact op met ons
    030 299 62 77 salessupport@arboned.nl
    Van
    € 171,50
    per werknemer per jaar (Wij indexeren onze tarieven altijd per 1 januari.)
    Direct afsluiten

    Met ArboNed Extra ligt de coördinerende rol en intensieve aanpak van verzuimherstel in onze professionele handen. U houdt controle op uw verzuimkosten en krijgt daarvoor optimale begeleiding bij alle (wettelijke poortwachter) activiteiten, van verzuimmelding tot en met werkhervatting. De re-integratie- en preventieadviseur van ArboNed is uw vaste contactpersoon en adviseert, activeert en regisseert het proces. Via ons online verzuimvolgsysteem kunt u makkelijk verzuim- en herstelmeldingen doen en volgt u de status en het proces. Heeft u op dit moment een zieke werknemer, neem dan persoonlijk contact met ons op over het abonnement dat het beste bij u past.

    Dekking Proces Tools Vergelijk abonnementen

    Wat is gedekt?

    • Online systeem voor ziek melden en dossieropbouw
    • Persoonlijk contact met één contactpersoon voor al uw vragen
    • Proactief signaleren van dreigend langdurig verzuim
    • Signalering, registratie én wettelijke activiteiten bij verzuim
    • Basiscontract met open spreekuur en second opinion volgens Arbowet 2017
    • Toegang tot onze landelijke calamiteitenlijn

    Bij Extra zijn de meeste activiteiten voor een effectieve verzuimbegeleiding gedekt en betaalt u geen extra kosten voor deze activiteiten. Uitgezonderd zijn sociaal medisch teamoverleg, klantbezoek en extra telefonisch overleg op verzoek van de werkgever. Check het volledige overzicht hier


    Hoe werkt het proces?

    Volgens de Wet verbetering poortwachter bent u als werkgever, samen met uw werknemer en de arbodienst, verplicht om ervoor te zorgen dat uw zieke werknemer zo snel mogelijk en duurzaam aan het werk kan. Bij ArboNed geeft u aan hoe én wanneer wij in actie komen. Scherp op de bal zitten en direct actie op de dag van de ziekmelding? Of het eerst even aankijken, zelf de regie pakken en later ArboNed inschakelen? U beslist zodat dit abonnement het best bij uw onderneming past.

    Globaal zetten wij diverse stappen en de daarbij behorende rollen hieronder uiteen.

    Jaar 1

    wet verbetering poortwachter Jaar 1

    Jaar 2

    wet verbetering poortwachter Jaar 2


    Verzuim melden via online verzuimportal Vandaag

    Inclusief in het abonnement zit het gebruik van onze online portal Vandaag. Hiermee bieden wij u:

    • Een makkelijke manier voor verzuim-, herstel- en verloop melden
    • Altijd inzicht in contractafspraken, factuurhistorie, lopende en uitgevoerde acties
    • Overzichtelijke verzuimcijfers en heldere rapportages
    • Altijd inzicht in het verzuimproces en herstel van uw werknemers
    • Alle informatie op één plek 

     

     


    Heeft u nu te maken met verzuim?

    Verzuimen op dit moment één of meerdere werknemers binnen uw bedrijf? U kunt nu niet het Extra abonnement bij ons online afsluiten. Wij adviseren in dit geval ons Basis abonnement. U betaalt basis-instapkosten en een basistarief voor de verrichtingen die we voor u moeten uitvoeren. Uiteraard overleggen wij graag met u persoonlijk uw mogelijkheden. Neem contact met ons team sales support via salessupport@arboned.nl of bel op 030 299 62 77