Met ArboNed Flex houdt u de kosten zo veel mogelijk in eigen hand. U heeft toegang tot de beste verzuimbegeleiding én altijd de garantie dat de acties vanuit de Wet verbetering poortwachter op tijd worden uitgevoerd. De re-integratie- en preventieadviseur van ArboNed is uw vaste contactpersoon en adviseert en regisseert het proces. Via ons online verzuimvolgsysteem kunt u makkelijk verzuim- en herstelmeldingen doen en volgt u de status en het proces.
Persoonlijk contact met één contactpersoon voor al uw vragen
Proactief signaleren van dreigend langdurig verzuim
Signalering en registratie van alle wettelijke acties bij verzuim
Basiscontract met open spreekuur en second opinion volgens Arbowet 2017
Toegang tot onze landelijke calamiteitenlijn
U kiest voor lage instapkosten, maar u betaalt een hoger tarief voor de verrichtingen die wij eventueel voor u uitvoeren dan bij abonnement Basis. Check het volledige overzicht hier.
Hoe werkt het proces?
Volgens de Wet verbetering poortwachter bent u als werkgever, samen met uw werknemer en de arbodienst, verplicht om ervoor te zorgen dat uw zieke werknemer zo snel mogelijk en duurzaam aan het werk kan. Bij ArboNed geeft u aan hoe én wanneer wij in actie komen. Scherp op de bal zitten en direct actie op de dag van de ziekmelding? Of het eerst even aankijken, zelf de regie pakken en later ArboNed inschakelen? U beslist zodat dit abonnement het best bij uw onderneming past.
Globaal zetten wij diverse stappen en de daarbij behorende rollen hieronder uiteen.
Jaar 1
Jaar 2
Verzuim melden via online verzuimportal Vandaag
Inclusief in het abonnement zit het gebruik van onze online portal Vandaag. Hiermee bieden wij u:
Een makkelijke manier voor verzuim-, herstel- en verloop melden
Altijd inzicht in contractafspraken, factuurhistorie, lopende en uitgevoerde acties
Overzichtelijke verzuimcijfers en heldere rapportages
Altijd inzicht in het verzuimproces en herstel van uw werknemers