Maak kennis met Corina Vrins, regiomanager ArboNed Breda
Sinds 1 februari 2021 is Corina Vrins de nieuwe regiomanager van ArboNed Breda. Ze is een bekende in de regio en nieuw bij ArboNed. We bellen haar om nader kennis te maken.
Je bent een bekende in de arbodienstverlening, waarom de overstap naar ArboNed?
Ik werk al bijna mijn hele carrière binnen de arbozorg, gestart in 1992 bij de GGD afdeling bedrijfsgezondheidszorg, vervolgens naar Arbo Unie, 10 jaar mkbasics.nl en tot slot een jaar bij Rienks Arbodienst. Ik heb vele functies mogen uitoefenen, waaronder teamleider backoffice, accountmanager, salesmanager en regiomanager. Ik ken ArboNed dan ook al jaren en was altijd nieuwsgierig hoe het er hier aan toe gaat. Een club die bekend staat om gedegen dienstverlening en snel en slim acteert op de markt. In november zag ik de vacature voor regiomanager en heb dan ook geen moment getwijfeld.
Wat verwacht je in je nieuwe functie?
Ik vind het belangrijk dat ik als regiomanager mijn team faciliteer en coach. Dat hoop ik ook hier te kunnen doen. Zo kunnen we als team elke dag weer verder ontwikkelen en zoveel mogelijk floreren. Dat zie je dan ook terug in zowel samenwerking, bevlogenheid als in resultaat.
Waar wil je aan werken met ArboNed Breda?
Het starten met een nieuwe baan in een lockdown is natuurlijk bijzonder. Ik vind het mooi om te zien hoe hier op de groepspraktijk de schouders eronder worden gezet en hoe iedereen werkt aan een betekenisvolle bijdrage aan het oplossen van de problemen en uitdagingen van onze klanten. Dat mogen we wat mij betreft nog veel meer naar buiten brengen.
Hoe ga je dat doen?
Ik vind korte lijnen met onze klanten belangrijk. We moeten goed weten wat er speelt, zodat we onze klanten niet alleen ontzorgen op het gebied van verzuim, maar ook kunnen adviseren op het gebied van preventie. En daar haalt onze klant ook de meeste winst want niets is beter dan voorkomen van verzuim.