Ambulancekeuring

Met de keuring voor ambulancepersoneel signaleren we gezondheidsrisico’s en lichamelijke afwijkingen. Werken op de ambulance brengt gezondheidsrisico’s en een zware emotionele belasting met zich mee. De (keurings)arts geeft advies en informatie om mogelijke risico’s te voorkomen.

Afspraak maken

Neem voor het maken van een keuringsafspraak contact met ons op via telefoonnummer (030) 299 66 55 of stuur ons een bericht.

Bel (030) 299 66 55Stuur een bericht


Waarop keurt de arts tijdens de ambulancepersoneelskeuring

Tijdens de ambulancepersoneelskeuring test de (keurings)arts of de ambulancewerknemer de emotionele belasting van zijn functie aan kan. Daarom vult de ambulancewerknemer een vragenlijst in over zijn gezondheid. De (keurings)arts test de ogen, het gehoor, de longfunctie, het bloed en de urine van de werknemer. Daarnaast checkt de (keurings)arts of de werknemer de juiste vaccinaties heeft gehad. Om de kans op infecties via patiënten te verkleinen. Zo kan de (keurings)arts eventuele gezondheidsrisico’s en lichamelijke afwijkingen ontdekken. U weet hoe het staat met de gezondheid van uw werknemer en kunt gericht actie ondernemen.

Keuringslocatie ambulancekeuring
 

Utrecht

Adres
Beneluxlaan 15
3527 HS Utrecht

Telefoonnummer
030 299 64 00

E-mailadres
utrecht@arboned.nl

Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: 08:30 - 17:00 uur

Incompany keuring

 Wilt u liever een keuring op uw locatie laten uitvoeren? Dat kan. Neem hiervoor contact op met ArboNed op telefoonnummer (030) 299 66 55 of stuur een email. Wij stellen een offerte op maat op en organiseren de keuring geheel naar uw wens.

Veelgestelde vragen

Ambulancekeuring

  • Hoe en wanneer moet ik betalen voor de ambulancekeuring?

    Rijbewijs- en taxipaskeuringen kunt u direct online afrekenen. Voor alle andere keuringen ontvangt u achteraf een factuur.

  • Hoe kan ik de afspraak voor mijn ambulancekeuring annuleren?

    Een afspraak annuleren kan door contact op te nemen met de afdeling Keuringen, telefoon 030-299 66 55.

  • Hoe kan ik mij aanmelden voor een ambulancekeuring?

    Voor de meeste keuringen kunt u online een afspraak maken door op de aanmeldknop boven aan de pagina te klikken. Staat deze knop er niet? Dan kunt u een bericht sturen naar de afdeling keuringen via keuringen@arboned.nl om een afspraak in te plannen.

  • Hoe kan ik mijn afspraak wijzigen voor mijn ambulancekeuring?

    Een afspraak wijzigen kan door contact op te nemen met de afdeling Keuringen, telefoon 030-299 66 55.

  • Hoe werkt het keuringsproces bij een ambulancekeuring?

    U wordt eerst gezien door de keuringsassistente. Zij doet een aantal lichamelijke onderzoeken welke afhankelijk zijn van het soort keuring. Daaropvolgend bezoekt u de keuringsarts en worden de resultaten van de onderzoeken besproken. Waar nodig volgt aanvullend (lichamelijk) onderzoek.

Daarom ArboNed keuringen
 

  • Gecertificeerde keuringsartsen.
  • Eigen keuringslocaties door heel Nederland.
  • Keuren op locatie van de klant.
  • Zowel medische als psychologische keuringen.
  • Erkend als keuringsinstituut door diverse overheids- en brancheveiligheidsinstanties.
  • Direct een online een afspraak kunnen maken.
  • Automatische reminder voor herkeuring.
ambulancekeuring