ArboNed streeft ernaar de dienstverlening zo goed mogelijk uit te voeren. Daarbij spelen onder meer inhoud, bereikbaarheid, snelheid van werken, bejegening en informatievoorziening een rol. Bent u, als werkgever of als werknemer, ontevreden over onze dienstverlening?
Dan kunt u een klacht indienen via het daarvoor ontworpen formulier.
Ook als u ons een compliment wilt geven of bezwaar wilt maken tegen een ontvangen factuur, verzoeken wij u dit formulier te gebruiken.
Uitzonderingen
Drie situaties zijn uitgezonderd van de klachtenprocedure:
- Onvrede over een advies van de bedrijfsarts en/of een andere door de bedrijfsarts ingeschakelde deskundige. Hiervoor kunt u een deskundigenoordeel bij UWV aanvragen. De klacht is dan niet ontvankelijk.
- Een claim betreffende financiële schade die u door toedoen van ArboNed meent te hebben opgelopen. U kun in dat geval een aansprakelijkstelling sturen naar de afdeling Juridische zaken van ArboNed, juristen@arboned.nl.
- Vragen of opmerkingen over een factuur. Hiervoor kunt u terecht bij de afdeling debiteuren beheer van ArboNed, debiteurenbeheer@arboned.nl.
Contact
Zwarte Woud 10
3524 SJ Utrecht
Postbus 85091
3508 AB Utrecht
klachten@arboned.nl