Ambulancekeuring

  • Hoe en wanneer moet ik betalen voor de ambulancekeuring?

    Rijbewijs- en taxipaskeuringen kunt u direct online afrekenen. Voor alle andere keuringen ontvangt u achteraf een factuur.

  • Hoe kan ik de afspraak voor mijn ambulancekeuring annuleren?

    Een afspraak annuleren kan door contact op te nemen met de afdeling Keuringen, telefoon 030-299 66 55.

  • Hoe kan ik mij aanmelden voor een ambulancekeuring?

    Voor de meeste keuringen kunt u online een afspraak maken door op de aanmeldknop boven aan de pagina te klikken. Staat deze knop er niet? Dan kunt u een bericht sturen naar de afdeling keuringen via keuringen@arboned.nl om een afspraak in te plannen.

  • Hoe kan ik mijn afspraak wijzigen voor mijn ambulancekeuring?

    Een afspraak wijzigen kan door contact op te nemen met de afdeling Keuringen, telefoon 030-299 66 55.

  • Hoe werkt het keuringsproces bij een ambulancekeuring?

    U wordt eerst gezien door de keuringsassistente. Zij doet een aantal lichamelijke onderzoeken welke afhankelijk zijn van het soort keuring. Daaropvolgend bezoekt u de keuringsarts en worden de resultaten van de onderzoeken besproken. Waar nodig volgt aanvullend (lichamelijk) onderzoek.

  • Ik heb geen reserveringsmail voor mijn ambulancekeuring ontvangen, wat nu?

    U kunt bellen naar afdeling Keuringen, telefoon 030-299 66 55, zodat dit nagekeken kan worden.