U heeft de volgende zaken nodig als u uw abonnement gaat afsluiten: uw loonheffingennummer en eventueel uw lidmaatschapsnummer van brancheorganisatie.
Indien u één of meerdere werknemers in dienst heeft die op dit moment al verzuimen, dan kunt u alleen ons abonnement Basis of Flex afsluiten.
Als u een zieke werknemer heeft, kunt u geen Extra abonnement afsluiten. Wilt u nu een abonnement afsluiten, adviseren wij Basis. Ons team Sales support adviseert u graag persoonlijk verder.
Digitale verzuimvoorspeller: de verzuimende werknemer ontvangt online de Digitale Verzuimvoorspeller met het verzoek deze ingevuld te retourneren voor een inventarisatie van de situatie. ArboNed kan op basis van de uitkomsten van deze unieke digitale vragenlijst voorspellen of een werknemer korter of langer dan 2 weken zal verzuimen. U krijgt van ons een terugkoppeling. Indien de Digitale Verzuimvoorspeller voorspelt dat het verzuim langer duurt dan 2 weken, nemen wij ook contact op met u. Telefonisch contact: uw vaste contactpersoon, de re-integratie- en preventieadviseur, neemt telefonisch contact met uw werknemer op om de situatie te inventariseren en stemt de vervolgactie met u als werkgever af. Dit persoonlijk telefonische contact is duurder dan de online Digitale verzuimvoorspeller.
Uw werknemer ontvangt de digitale vragenlijst per e-mail en/of sms op de dag van uw keuze.
Bij veelvuldig en/of langdurig verzuim is het advies om het eerste contact vroeg te plannen en snel de begeleiding te laten starten. Is er sprake van weinig verzuim kunt u kiezen voor meer eigen regie en het eerste contactmoment wat langer uitstellen.
Als u aangesloten bent bij een van de brancheorganisatie waar ArboNed een overeenkomst mee heeft, dan kunt u dat hierboven aangeven. Voor veel brancheorganisaties gelden ook kortingen voor de losse verrichtingen.